Kamis, 19 November 2015

Mengenai Urut Sweden

Mengenai Urut Sweden

Urut Sweden adalah sebenarnya pelbagai teknik urutan yang berbeza digunakan untuk berehat otot dan mendapatkan darah yang mengalir ke seluruh badan. Pembelajaran amalan ini boleh menjadi penting untuk kerjaya terapi urut yang diperakui, kerana ia mungkin urut yang paling terkenal dan popular di kalangan orang ke spa. Kelas terapi urut yang menawarkan urutan Sweden adalah penting kerana ini jenis urut popular dengan kedua-dua lelaki dan wanita, dan dengan orang-orang yang perlu untuk berehat dari sama ada tekanan atau kesakitan. Sesetengah orang yang sakit akut akan mendapatkan mereka mingguan atau harian, dan mereka juga popular di kalangan atlet. Ia biasanya dilakukan sebagai urutan badan penuh dan boleh berlangsung 30-90 minit.

Dengan urutan latihan terapi di kawasan ini, anda boleh belajar lima teknik utama urut Sweden. Ini termasuk effleurage (meluncur cahaya atau pergerakan mengusap), petrissage (juga dikenali sebagai menguli, seperti doh), geseran (kecil, pergerakan pantas untuk menjana haba), getaran (lembut berjabat), dan tapotement (menoreh ruang urutan dengan tangan atau jari anda ). Ini adalah asas-asas, walaupun ramai daripada lima kategori utama mempunyai pergerakan yang lebih khusus dalam diri mereka.

Minyak urut dan losyen yang digunakan dan pelanggan itu ditutup (atau terbungkus) dengan kunci semasa proses, dengan setiap bahagian badan yang terdedah kerana ia diurut. Urut Sweden baik diajar di sekolah perlu termasuk meluncur dan mengusap pergerakan untuk berehat badan, menguli atau menekan untuk meningkatkan peredaran darah, merangsang otot letih, dan meningkatkan pengecutan otot.

Mereka yang ingin mengejar kerjaya dan menambah urut Sweden untuk kepakaran mereka perlu belajar bagaimana untuk memberi kedua-dua cahaya dan urutan yang lebih tegas berdasarkan pilihan pelanggan. Terapi perlu belajar untuk berkomunikasi dengan pelanggan mereka tentang apa yang mahu dan apa yang diharapkan. Urut Sweden kadang-kadang boleh digabungkan dengan urutan tisu yang mendalam juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar