Kamis, 19 November 2015

3 Cara Mudah untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi

3 Cara Mudah untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi

Jika anda mahu belajar tentang bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi, maka anda akan mahu untuk membaca artikel ini. Secara khusus, kita akan membincangkan tentang pemakanan, latihan dan komitmen. Saya akan terangkan setiap daripada mereka dalam artikel ini, dan menunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh memanfaatkan mereka untuk membantu anda untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi.

Pemakanan adalah salah satu perkara yang paling penting yang anda perlu memberi perhatian kepada. Protein dan asid amino membantu anda untuk berkembang otot badan anda, tulang dan organ-organ. Kalsium adalah penting untuk pertumbuhan tulang yang sihat serta membolehkan otot anda berfungsi dengan betul. Kekurangan kalsium boleh menyebabkan tulang menjadi lemah dan mudah patah. Jadi, anda perlu memberikan tumpuan kepada apa yang anda makan untuk program ketinggian keuntungan anda.

Mempunyai latihan dan masa tidur yang cukup juga akan membantu anda untuk mendapatkan ketinggian beberapa secara semula jadi. Buat tabiat melakukan regangan, gantung, sprint akan membantu anda mendapatkan otot dan postur yang besar. Akibatnya, ia akan membuat tulang belakang anda dalam kedudukan yang besar, dan anda boleh dengan mudah mendapatkan beberapa inci kepada ketinggian anda. Minum air yang mencukupi semasa anda melakukan senaman. Mempunyai masa tidur yang berkualiti selama kira-kira 8-9 jam. Hormon pertumbuhan anda bermula 1 jam selepas anda berada dalam keadaan tidur.

Anda juga perlu komited dengan program anda menjadi lebih tinggi. Ingat, ia mengambil masa dan kesungguhan untuk bekerja. Saya menggesa anda untuk menandakan ketinggian anda sebelum melakukan apa-apa latihan dan melihatnya lagi satu bulan selepas anda melakukan apa yang saya cadangkan kepada anda atas. Anda akan melihat perbezaan dengan ketinggian anda. Be Patient dan anda akan mendapat keputusan yang baik.

Menjadi lebih tinggi secara semula jadi adalah satu perkara yang mungkin perlu dilakukan. Mengawal penggunaan pemakanan anda akan membantu otot dan tulang anda menjadi kuat. Latihan dan masa tidur yang cukup akan membina postur badan anda. Dan komitmen dan keazaman akan memastikan bahawa anda akan berjaya. Meletakkan ia ke dalam tindakan sekarang, dan menikmati lebih tinggi baru anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar